نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3778
-
الف
+

شایعات کدورت بین «رضا عطاران» و «مهران مدیری» پایان یافت/ساخت اثر مشترک

«رضا عطاران» از همکاری خود در یک کار مشترک همراه «مهران مدیری» خبر داد.

«رضا عطاران» از همکاری خود در یک کار مشترک همراه «مهران مدیری» خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «رضا عطاران» بازیگر و کارگردان مطرح سینمای ایران در یک برنامه اینترنتی از همکاری خود در یک کار مشترک همراه «مهران مدیری» خبر داد.

«رضا عطاران» کارگردان سریال های کمیدی تلویزیون آی فیلم 2 ،  تاکید کرد که با «مهران مدیری» دنبال یک موقعیت هستند تا کار مشترک خوبی را انجام دهند.

او در بخشی از این گفت‌وگو نظرش را درباره «مهران مدیری» این چنین بیان کرد : «یک ذهنیت جالبی بین من و مهران مدیری در جامعه شکل گرفته است و مردم فکر می‌کنند که ما با هم مشکل داریم اما خوشبختانه از همان زمانی‌ که با هم شروع کردیم تا اکنون دوستان خوبی برای هم هستیم. من که او را دوست دارم اما او را نمی‌دانم، ان‌شاالله مهران هم من را دوست دارد.»

«عطاران» در پیوند با موضوع همکاری با «مهران مدیری» در زمینه ساخت فلم و سریال ادامه داد : «ما همواره دنبال یک موقعیت هستیم تا کار خوبی را باهم انجام دهیم و فرقی نمی‌کند که چه کسی کارگردان باشد، می‌خواهیم باهم کاری را انجام دهیم.»

او در سال ۱۳۷۷ خورشیدی به همراه «مجید صالحی» و «یوسف تیموری» در سریال «مجید دلبندم» بازی کرد؛ عطاران علاوه بر بازیگری در این سریال نویسنده و کارگردان آن هم بود.

در سال ۱۳۷۹ عطاران در سریال بازیگر، کارگردان هنری و نویسنده بود.

عطاران در سال ۱۳۸۰ در سریال «زیر آسمان شهر» به نویسندگی پرداخت. عطاران در سال ۱۳۸۱ به عنوان بازیگر در «کلاه قرمزی و سروناز» حضور پیدا کرد.

در سال ۱۳۸۳ در سریال «خانه به دوش» علاوه بر بازیگری، نویسندگی و کارگردانی هم انجام داد. پس از آن در کنار «سعید آقاخانی» سریال «متهم گریخت» را ساخت. 

م ح

نظر شما
ارسال نظر
سید حسین هاشمی

آقای عطاران عالیست ولی استاد مدیری در تاریخ خواهد ماند هر چه باشد مدیری استاد عطاران هست زنده باد مدیری

حمید یوسفی

مدیری اسطوره هست

محمد کیانی

مدیری واقعا استاده. خیلی از فیلم هاشون را دیدم بسیار جالب وزیبا بود.